I. ZAMAWIAJĄCY
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce
ul. Sienkiewicza 26
32-020 Wieliczka
12 278-21-40
sekretariat@mgopswieliczka.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze informatycznej Miejsko Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025 r.
Miesięczny zakres usługi musi zawierać się w 60 godzinach pomocy zdalnej i pomocy bezpośredniej
w godzinach pracy MGOPS (pn 8:00 – 17:00, wt - pt 8:00 – 16:00)
Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie może być dłuższy niż 4 godziny w przypadku pomocy bezpośredniej
i 1 godzina w przypadku pomocy zdalnej.
Obsługa informatyczna obejmuje:
• Pełnienie roli Administratora Systemów Informatycznych MGOPS Wieliczka w rozumieniu
wewnętrznej Polityki Bezpieczeństwa Informacji oraz RODO.
• Pełną opiekę merytoryczną i administrację aplikacji Pomost STD firmy Sygnity do obsługi
ośrodków pomocy społecznej wraz z obsługą aplikacji Wywiad Plus firmy Sygnity przeznaczonej do
przeprowadzania wywiadów środowiskowych za pomocą terminali mobilnych MPiPS.
• Wdrożenie aplikacji Wywiad Plus na komputerach osobistych pracowników socjalnych.
• Instalacje, aktualizacje, administrację i konfigurację aplikacji kadrowo-płacowych firmy Korelacja,
księgowych firmy T-Soft, Płatnika, Budżet JST, aplikacji do obsługi Świadczeń Rodzinnych,
Funduszu Alimentacyjnego oraz Stypendiów firmy Sygnity.
• Obsługę baz danych Firebird (dla aplikacji Pomost oraz SR, ST, SW i pozostałych);
• Obsługę baz danych MSSQL (dla aplikacji Korelacja, Płatnik, Budżet JST);
• Obsługę baz SQLlite (dla aplikacji Wywiad Plus);
• Obsługę baz PostgreSQL (dla aplikacji firmy T-Soft)
• Obsługę serwera WWW oraz serwera pocztowego;
• Obsługę BIP MGOPS Wieliczka;
• Obsługę MZT, Empatii,
• Dbanie o ciągłość pracy serwerów (3 serwery);
• dbanie o ciągłość połączenia VPN 3 budynków/lokalizacji MGOPS w różnych częściach Wieliczki;
• dbanie o ciągłość połączenia VPN w celu integracji z systemami zewnętrznymi (np.: gminnymi)
• dbanie o ciągłość pracy NG Firewalli Fortigate (3 sztuki);
• dbanie o ciągłość pracy stacji roboczych (około 95 stacji roboczych w tym około 20 stacji roboczych
do pracy zdalnej);
• dbanie o ciągłość pracy urządzeń peryferyjnych, tj. drukarki, monitory, ups-y, klawiatury oraz
myszki (około 30 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych);
• tworzenie i wdrażanie procedur tworzenia kopii zapasowych;
• aktualizacje sterowników i oprogramowania;
• dobór platformy sprzętowej, komponentów i urządzeń peryferyjnych;
• ocenę uszkodzeń komponentów, stacji roboczych;
• instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych;
• migracja danych w obrębie stacji roboczych;
• konfiguracja sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail;
• diagnoza awarii sieci i niezwłoczne usuwanie;
• nadzór nad sprzętem komputerowym i okresowa konserwacja całego sprzętu komputerowego oraz
w razie konieczności jego naprawa;
• doradztwo w doborze i instalacji oprogramowania;
• doradztwo techniczne w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa sieci LAN oraz wszystkich urządzeń
wchodzących w jej skład;
• doradztwo w zakresie integracji systemów teleinformatycznych;
• tworzenie kopii bezpieczeństwa danych kluczowych wskazanych przez Zamawiającego;
• współpraca z firmami zewnętrznymi;
• współpraca z Inspektorem Ochrony Danych;
• prowadzenie spraw związanych z naprawami sprzętu komputerowego.
III. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
• posiada przynajmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze informatycznej w jednostkach
organizacyjnych pomocy społecznej niezbędne do wykonania zamówienia wraz z dokumentami
potwierdzającymi (np. referencje, kopie umów poświadczone przez wykonawcę za zgodność
z oryginałem);
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
• jako podmiot przetwarzający gwarantuje wdrożenie adekwatnych środków technicznych
i organizacyjnych.
IV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
• Ocena złożonych ofert będzie dokonana w oparciu o kryteria oceny określone w pkt VII.
• Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który zaoferuje wykonanie przedmiotu
zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego i uzyska największą liczbę punktów.
• Wartością zamówienia będzie podana przez Wykonawcę w PLN i obejmować będzie całkowitą
wartość brutto za realizacje usług będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego.
• Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona, jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
• Jeśli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości
Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci
się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty
mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykonania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej
ceny spoczywa na Wykonawcy.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
• Formularz oferty musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta,
zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie
właściwym dla formy organizacji firmy oferenta.
• Oferta powinna zawierać dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada co najmniej 3 letni
okres prowadzenia działalności obejmującej przedmiot zamówienia oraz aktualny odpis
z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej.
VI. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć do dnia 06.12.2024 r. do godz. 12:00:
a) w siedzibie Miejskiego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 26, 32-020
Wieliczka
b) lub przesłać na adres e-mail: sekretariat@mgopswieliczka.pl z tytułem „Obsługa informatyczna”
2. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą uwzględnianie.
VII. KRYTERIUM OFERT
Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące
wagi: Lp. Kryterium Znaczenie w %
1 Cena za miesiąc usługi (C) 70,00%
2Doświadczenie w realizacji obsługi informatycznej w jednostkach
organizacyjnych pomocy społecznej) (D) 30,00%
Razem 100,00%
1. Cena za miesiąc usługi – waga 70,00%
Cn
C = ------------ x 100 x 40 %
Co
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena za miesiąc usługi brutto, 1 % = 1 pkt
Cn - oznacza cenę za miesiąc usługi brutto najtańszej z ofert,
Co - oznacza cenę za miesiąc usługi brutto ocenianej oferty.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 70,00.
2. Doświadczenie w obsłudze informatycznej w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej) (D) –
waga 30,00%
Dn
D = ------------ x 100 x 30 %
Do
gdzie:
D - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium doświadczenie w realizacji obsługi informatycznej w
jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej, 1 % = 1 pkt
Dn – doświadczenie ocenianego oferenta, podane w latach ,
Do - najwyższa liczba punktów przyznana w postępowaniu, w kryterium "doświadczenie".
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 30,00.
Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:
Lp = C + D
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do kryteriów została przypisana waga
określona udziałem procentowym. Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające ww. kryteriom, przy
czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania
punktów. W toku badania i oceny Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte do dnia 05.12.2024 r.
2. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani mailowo oraz zostanie umieszczona
informacja na stronie internetowej: www.mgopswieliczka.pl
3. Oferenci, których oferta nie została wybrana nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem
Zamawiającego z tytułu przygotowania i złożenia swojej oferty.
4. Oferent nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania
uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
sprostowanie omyłki pisarskiej - zapytanie ofertowe - obsługa informatyczna